PCDN „P-IN” oferuje szeroki wachlarz szkoleń rad pedagogicznych. Ich celem jest udzielanie Państwu wsparcia merytorycznego w zakresie doskonalenia kompetencji zawodowych, pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów pedagogicznych a także zapoznanie z nowościami w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości szkolnej.

Poniżej przedstawiamy proponowane przez nas szkolenia, podzielone na cztery kategorie tematyczne. Istnieje możliwość realizacji tematyki zaproponowanej przez szkołę po uzgodnieniu jej z PCDN.

UWAGA!: Szkolenie stacjonarne rad pedagogicznych prowadzimy tylko na terenie powiatu cieszyńskiego oraz bielskiego.

Poniżej cennik szkoleń.  Cena rady zależna jest od jej wielkości, formy szkolenia oraz długości trwania. W przypadku niektórych szkoleń cena rady podana jest przy szkoleniu.

CENNIK RAD PEDAGOGICZNYCH (czas trwania szkolenia: 2 godz. zegarowe):

  1. Rada do 25 os. :
    on-line: 1 230 zł

    stacjonarna: 1 510 zł
  2. Rada od 26 do 40 os. :
    on-line: 1 530 zł
    stacjonarna: 1 810 zł
  3. Rada powyżej 41 os. :
    on-line: 2 130 zł
    stacjonarna: 2 410 zł

CENNIK RAD PEDAGOGICZNYCH (czas trwania szkolenia: 2,5 godz. zegarowe):

  1. Rada do 25 os. :
    on-line: 1 380
     zł
    stacjonarna: 1 660 zł
  2. Rada od 26 do 40 os. :
    on-line: 1 680 zł
    stacjonarna: 1 960 zł
  3. Rada powyżej 41 os. :
    on-line: 2 280 zł
    stacjonarna: 2 560 zł

Przed zamówieniem rady pedagogicznej prosimy o zapoznanie się z REGULAMINEM ORGANIZACJI SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH

  1. Zasady wewnątrzszkolnego sposobu oceniania w pigułce. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ  PRIORYTETU MEN Nr 3 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (ON-LINE I STACJONARNE)
  2. Ocenianie kształtujące – ocenianiem, które pomaga się uczyć. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ  PRIORYTETU MEN Nr 3 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (ON-LINE I STACJONARNE)
  3. Różne sposoby oceniania w świetle przepisów prawa oświatowego. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ  PRIORYTETU MEN Nr 3 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (ON-LINE I STACJONARNE)
  4. Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce oświatowej . SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ  PRIORYTETU MEN Nr 6 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (ON-LINE I STACJONARNE)
  5. Dodaj im skrzydeł.” Budowanie poczucia wartości u uczniów. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ  PRIORYTETU MEN Nr 5 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (TYLKO ON-LINE) 
  6. Godzina wychowawcza – wartościowe scenariusze ćwiczeń i zajęć, budujące relacje i integrujące grupę. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ  PRIORYTETU MEN Nr 5 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (TYLKO ON-LINE)
  7.  Praca w chmurze jako bezpieczna metoda na ciekawą i interaktywną metodę pracy z uczniami w oparciu o Dysk Google. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ  PRIORYTETU MEN Nr 8 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (ON-LINE I STACJONARNE)
  8. Praca w chmurze jako bezpieczna metoda na ciekawą i interaktywną metodę pracy z uczniami w oparciu o OneDrive.  SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ  PRIORYTETU MEN Nr 8 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (ON-LINE I STACJONARNE)
  9. Pomoce multimedialne, które usprawniają pracę każdego nauczyciela. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ  PRIORYTETU MEN Nr 8 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (ON-LINE I STACJONARNE)
  10. Tutoring rodzinny, a rozmowa indywidualna – o budowaniu relacji z rodzicamiSZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ  PRIORYTETU MEN Nr 6 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (TYLKO ON-LINE)
  11. Prawo oświatowe w praktyce, czyli co każdy nauczyciel powinien wiedzieć na temat praw i obowiązków. (TYLKO ON-LINE)
  12. Bezpieczeństwo w szkole – planowanie i dokumentowanie pracy. (TYLKO ON-LINE)
  13. Prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami oświatowymi. (TYLKO ON-LINE) 
  14. Rozwijanie kompetencji kluczowych w ramach podstawy programowej. (ON-LINE I STACJONARNE)
  1. Pierwsza pomoc przedmedyczna dla nauczycieli i pracowników obsługi szkoły – warsztaty z ratownikiem. (TYLKO STACJONARNE)
  2. Kompetencje kluczowe: zabawy rozwijające kreatywność uczniów w młodszym wieku szkolnym. (ON-LINE I STACJONARNE)
  3. Czy bycie asertywnym nauczycielem to sztuka mówienia “nie”? (TYLKO ON-LINE) 
  4. „Stres w twoich rękach” czyli jak zbudować nauczycielski dobrostan. (TYLKO ON-LINE)
  5. Jak mieć dłuższy lont?” O sposobach radzenia sobie ze złością i frustracją w pracy nauczyciela. (TYLKO ON-LINE)
  6. Jak sobie radzić z trudnymi i prowokacyjnymi zachowaniami ucznia? (ON-LINE I STACJONARNE)
  7. „Jak działać by się na czas wyrabiać” czyli skuteczne zarządzanie czasem w pracy nauczyciela. (TYLKO ON-LINE)
  8. Ciekawe metody pracy w szkole z wykorzystaniem pracy w parach i w grupach. (ON-LINE I STACJONARNE)
  9. Neurodydaktyka – czyli nauczanie przyjazne mózgowi. (ON-LINE I STACJONARNE)
  10. „Siła tkwi w pytaniu” – jak zadawać pytania aby wzmocnić motywację i zaangażowanie uczniów w zajęcia. (ON-LINE I STACJONARNE)
  11. Jak rozwijać i wspierać koncentrację uwagi i uważność u uczniów na zajęciach? (ON-LINE I STACJONARNE)
  12. Jak zapamiętywać żeby nie zapominać? – czyli mnemotechniki w nauce szkolnej. (ON-LINE I STACJONARNE)
  13. Sztuka komunikacji z wymagającym rodzicem. (ON-LINE I STACJONARNE)

  1.  Metody relaksacji pracy z dziećmi w szkole i w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
  2. Metody i techniki radzenia sobie z przemocą i agresją w szkole. (ON-LINE I STACJONARNE)
  3.  Zabawy, które pomagają dzieciom w różnych czynnościach – czyli jak urozmaicić zajęcia z najmłodszymi uczniami. (ON-LINE I STACJONARNE)
  4. Dziecko z zaburzeniami mowy o typie afazji w szkole – organizacja procesu kształcenia. (ON-LINE I STACJONARNE)
  5. Dziecko z autyzmem i Zespołem Aspergera w szkole – specyfika funkcjonowania, metody pracy. (ON-LINE I STACJONARNE)
  6. Strategie postępowania wobec trudnych zachowań osób ze spektrum autyzmu. (ON-LINE I STACJONARNE)
  7. Dziecko z wadą słuchu w szkole masowej. (ON-LINE I STACJONARNE)
  8. Zasady, metody i techniki pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym. (ON-LINE I STACJONARNE)
  9. Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w szkole masowej. (ON-LINE I STACJONARNE)
  10. Jak rozpoznać ucznia z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego? (ON-LINE I STACJONARNE)
  11. Uczeń ryzyka dysleksji w szkole podstawowej. (ON-LINE I STACJONARNE)
  12. Jak uczyć uczenia się? (ON-LINE I STACJONARNE)
  13. Rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych u uczniów (ON-LINE)
  14. Gry dydaktyczne sposobem na efektywne nauczanie na zajęciach w szkole – warsztaty autorskie mgr Anny Rohm:  Program tutaj (ON-LINE I STACJONARNE) 
  1. Pomysły na wykorzystanie tablicy multimedialnej w sali przedszkolnej. (ON-LINE I STACJONARNE)
  2. Joga w przedszkolu jako pomysł na ruch, relaks i innowację pedagogiczną. (TYLKO ON-LINE)
  3. Elementy oceniania kształtującego w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
  4. Przedszkolak mistrzem kodowania. (ON-LINE I STACJONARNE)
  5. Techniki i metody relaksacyjne w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. (ON-LINE I STACJONARNE)
  6. Innowacje pedagogiczne w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
  7. Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Rozpoznawanie zaburzeń poznawczych u dzieci. (ON-LINE I STACJONARNE)
  8. „Instrukcja obsługi przedszkolaka.” Jak zachęcać dzieci do współpracy w 10 krokach. (TYLKO ON-LINE)
  9. Metody aktywne w pracy z przedszkolakami. (ON-LINE I STACJONARNE)
  10. Sensoryczne czytanie, pisanie i matematyczne działanie. (ON-LINE I STACJONARNE)
  11. Jak można rozwijać inteligencję wizualno-przestrzenną u dzieci. (ON-LINE I STACJONARNE)
  12. Edukacja zdrowotna w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
  13. Jak animować i organizować współpracę z rodzicami przedszkolaków. (ON-LINE I STACJONARNE)
  14. Zabawy badawcze w przedszkolu w odniesieniu do czterech pór roku i czterech żywiołów – warsztaty autorskie mgr Anny Rohm
    (TYLKO STACJONARNE)
  15. Kompetencje kluczowe w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
  16. Wspieranie rozwoju grafomotorycznego dzieci w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
  17. Dlaczego dzieci źle się zachowują? Pozytywna Dyscyplina w szkole i przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
  18. Zespół Aspargera, ADHD, zespół FAS – praca z dziećmi z ukrytymi dysfunkcjami w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
  19. Praca z dzieckiem autystycznym w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
  20. Profilaktyka dysleksji w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
  21. Trudne dziecko w grupie – sposoby radzenia sobie z zachowaniami agresywnymi i konfliktami wśród przedszkolaków.
    (ON-LINE I STACJONARNE)
  22. Inteligencja emocjonalna – jak rozwijać emocjonalność u dzieci i jak nauczyć ich radzenia sobie z negatywnymi emocjami (TYLKO ON-LINE )
  23. „Strach ma wielkie oczy”- jak wspierać dziecko lękowe? (ON-LINE I STACJONARNE)
  24. Zabawy logopedyczne dla przedszkolaków. (ON-LINE I STACJONARNE)
  25. Edukacja matematyczna w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
  26.  „Tajemniczy świat liter” Nauka czytania w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
  27. „Must have” kreatywnego nauczyciela. (TYLKO ON-LINE)
  28. Dziecko z afazją w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
  29. Jak zachęcić dzieci do aktywności ruchowej, czyli dlaczego warto postawić na fitness z przedszkolakami? (TYLKO ON-LINE)
  30. Przedszkolny system wzmocnień pozytywnych. Zachowania i reakcje pożądane na celowniku. (TYLKO ON-LINE)
  31. Zabawy dla rozwoju – wykorzystanie zabaw klamerkowych w stymulowaniu rozwoju dziecka. (TYLKO ON-LINE)
  32. Twórcze zabawy plastyczne w edukacji przedszkolnej. (TYLKO ON-LINE)
  33. „Dobrze słyszę”- Ćwiczenia i zabawy słuchowe dla dzieci w wieku przedszkolnym. (TYLKO ON-LINE)
  34. Wykorzystanie „Modelu uczenia się przez doświadczenie” w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
  35. Wprowadzenie elementów pedagogiki M. Montessori w przedszkolu. Od czego zacząć? (TYLKO ON-LINE)
  36. Metoda M.Montessori w praktyce przedszkolnej. Jak tworzyć atrakcyjne pomoce dydaktyczne dla przedszkolaków? (TYLKO ON-LINE)
  37. Dlaczego kary nie działają i co zamiast nich? (TYLKO ON-LINE)
  38. Kalendarz świąt nietypowych w przedszkolu, sposobem na kreatywne urozmaicenie zajęć. (TYLKO ON-LINE)
Cena zależna jest od miejsca szkolenia, jego długości i wielkości Rady Pedagogicznej. Każdorazowo ceny negocjowane są indywidualnie z Klientem. Na specjalne życzenie istnieje możliwość realizacji szkolenia wyjazdowego .