PCDN „P-IN” oferuje szeroki wachlarz szkoleń rad pedagogicznych. Ich celem jest udzielanie Państwu wsparcia merytorycznego w zakresie doskonalenia kompetencji zawodowych, pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów pedagogicznych a także zapoznanie z nowościami w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości szkolnej.
Poniżej przedstawiamy proponowane przez nas szkolenia, podzielone na cztery kategorie tematyczne. Istnieje możliwość realizacji tematyki zaproponowanej przez szkołę po uzgodnieniu jej z PCDN.
UWAGA!: Szkolenie stacjonarne rad pedagogicznych prowadzimy tylko na terenie powiatu cieszyńskiego oraz bielskiego.
Poniżej cennik szkoleń. Cena rady zależna jest od jej wielkości, formy szkolenia oraz długości trwania. W przypadku niektórych szkoleń cena rady podana jest przy szkoleniu.
CENNIK RAD PEDAGOGICZNYCH (czas trwania szkolenia: 2 godz. zegarowe):
- Rada do 25 os. :
on-line: 1 230 zł
stacjonarna: 1 510 zł - Rada od 26 do 40 os. :
on-line: 1 530 zł
stacjonarna: 1 810 zł
- Rada powyżej 41 os. :
on-line: 2 130 zł
stacjonarna: 2 410 zł
CENNIK RAD PEDAGOGICZNYCH (czas trwania szkolenia: 2,5 godz. zegarowe):
- Rada do 25 os. :
on-line: 1 380 zł
stacjonarna: 1 660 zł - Rada od 26 do 40 os. :
on-line: 1 680 zł
stacjonarna: 1 960 zł
- Rada powyżej 41 os. :
on-line: 2 280 zł
stacjonarna: 2 560 zł
Przed zamówieniem rady pedagogicznej prosimy o zapoznanie się z REGULAMINEM ORGANIZACJI SZKOLEŃ RAD PEDAGOGICZNYCH
- Zasady wewnątrzszkolnego sposobu oceniania w pigułce. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ PRIORYTETU MEN Nr 3 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (ON-LINE I STACJONARNE)
- Ocenianie kształtujące – ocenianiem, które pomaga się uczyć. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ PRIORYTETU MEN Nr 3 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (ON-LINE I STACJONARNE)
- Różne sposoby oceniania w świetle przepisów prawa oświatowego. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ PRIORYTETU MEN Nr 3 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (ON-LINE I STACJONARNE)
- Organizacja pomocy psychologiczno-pedagogicznej w placówce oświatowej . SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ PRIORYTETU MEN Nr 6 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (ON-LINE I STACJONARNE)
- Dodaj im skrzydeł.” Budowanie poczucia wartości u uczniów. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ PRIORYTETU MEN Nr 5 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (TYLKO ON-LINE)
- Godzina wychowawcza – wartościowe scenariusze ćwiczeń i zajęć, budujące relacje i integrujące grupę. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ PRIORYTETU MEN Nr 5 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (TYLKO ON-LINE)
- Praca w chmurze jako bezpieczna metoda na ciekawą i interaktywną metodę pracy z uczniami w oparciu o Dysk Google. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ PRIORYTETU MEN Nr 8 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (ON-LINE I STACJONARNE)
- Praca w chmurze jako bezpieczna metoda na ciekawą i interaktywną metodę pracy z uczniami w oparciu o OneDrive. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ PRIORYTETU MEN Nr 8 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (ON-LINE I STACJONARNE)
- Pomoce multimedialne, które usprawniają pracę każdego nauczyciela. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ PRIORYTETU MEN Nr 8 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (ON-LINE I STACJONARNE)
- Tutoring rodzinny, a rozmowa indywidualna – o budowaniu relacji z rodzicami. SZKOLENIE WPISUJE SIĘ W REALIZACJĘ PRIORYTETU MEN Nr 6 NA ROK SZKOLNY 2023/2024 (TYLKO ON-LINE)
- Prawo oświatowe w praktyce, czyli co każdy nauczyciel powinien wiedzieć na temat praw i obowiązków. (TYLKO ON-LINE)
- Bezpieczeństwo w szkole – planowanie i dokumentowanie pracy. (TYLKO ON-LINE)
- Prowadzenie dokumentacji szkolnej zgodnie z przepisami oświatowymi. (TYLKO ON-LINE)
- Rozwijanie kompetencji kluczowych w ramach podstawy programowej. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Pierwsza pomoc przedmedyczna dla nauczycieli i pracowników obsługi szkoły – warsztaty z ratownikiem. (TYLKO STACJONARNE)
-
Kompetencje kluczowe: zabawy rozwijające kreatywność uczniów w młodszym wieku szkolnym. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Czy bycie asertywnym nauczycielem to sztuka mówienia “nie”? (TYLKO ON-LINE)
-
„Stres w twoich rękach” czyli jak zbudować nauczycielski dobrostan. (TYLKO ON-LINE)
-
Jak mieć dłuższy lont?” O sposobach radzenia sobie ze złością i frustracją w pracy nauczyciela. (TYLKO ON-LINE)
-
Jak sobie radzić z trudnymi i prowokacyjnymi zachowaniami ucznia? (ON-LINE I STACJONARNE)
-
„Jak działać by się na czas wyrabiać” czyli skuteczne zarządzanie czasem w pracy nauczyciela. (TYLKO ON-LINE)
-
Ciekawe metody pracy w szkole z wykorzystaniem pracy w parach i w grupach. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Neurodydaktyka – czyli nauczanie przyjazne mózgowi. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
„Siła tkwi w pytaniu” – jak zadawać pytania aby wzmocnić motywację i zaangażowanie uczniów w zajęcia. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Jak rozwijać i wspierać koncentrację uwagi i uważność u uczniów na zajęciach? (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Jak zapamiętywać żeby nie zapominać? – czyli mnemotechniki w nauce szkolnej. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Sztuka komunikacji z wymagającym rodzicem. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Metody relaksacji pracy z dziećmi w szkole i w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Metody i techniki radzenia sobie z przemocą i agresją w szkole. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Zabawy, które pomagają dzieciom w różnych czynnościach – czyli jak urozmaicić zajęcia z najmłodszymi uczniami. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Dziecko z zaburzeniami mowy o typie afazji w szkole – organizacja procesu kształcenia. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Dziecko z autyzmem i Zespołem Aspergera w szkole – specyfika funkcjonowania, metody pracy. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Strategie postępowania wobec trudnych zachowań osób ze spektrum autyzmu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Dziecko z wadą słuchu w szkole masowej. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Zasady, metody i techniki pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Uczeń z niepełnosprawnością intelektualną w szkole masowej. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Jak rozpoznać ucznia z zaburzeniami przetwarzania sensorycznego? (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Uczeń ryzyka dysleksji w szkole podstawowej. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Jak uczyć uczenia się? (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Rozwijanie kompetencji społeczno-emocjonalnych u uczniów (ON-LINE)
-
Gry dydaktyczne sposobem na efektywne nauczanie na zajęciach w szkole – warsztaty autorskie mgr Anny Rohm: Program tutaj (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Pomysły na wykorzystanie tablicy multimedialnej w sali przedszkolnej. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Joga w przedszkolu jako pomysł na ruch, relaks i innowację pedagogiczną. (TYLKO ON-LINE)
-
Elementy oceniania kształtującego w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Przedszkolak mistrzem kodowania. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Techniki i metody relaksacyjne w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Innowacje pedagogiczne w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
-
Problemy rozwojowe dzieci w wieku przedszkolnym. Rozpoznawanie zaburzeń poznawczych u dzieci. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
„Instrukcja obsługi przedszkolaka.” Jak zachęcać dzieci do współpracy w 10 krokach. (TYLKO ON-LINE)
-
Metody aktywne w pracy z przedszkolakami. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Sensoryczne czytanie, pisanie i matematyczne działanie. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Jak można rozwijać inteligencję wizualno-przestrzenną u dzieci. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Edukacja zdrowotna w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
-
Jak animować i organizować współpracę z rodzicami przedszkolaków. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Zabawy badawcze w przedszkolu w odniesieniu do czterech pór roku i czterech żywiołów – warsztaty autorskie mgr Anny Rohm
(TYLKO STACJONARNE)
-
Kompetencje kluczowe w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Wspieranie rozwoju grafomotorycznego dzieci w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Dlaczego dzieci źle się zachowują? Pozytywna Dyscyplina w szkole i przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
-
Zespół Aspargera, ADHD, zespół FAS – praca z dziećmi z ukrytymi dysfunkcjami w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Praca z dzieckiem autystycznym w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Profilaktyka dysleksji w przedszkolu. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Trudne dziecko w grupie – sposoby radzenia sobie z zachowaniami agresywnymi i konfliktami wśród przedszkolaków.
(ON-LINE I STACJONARNE)
-
Inteligencja emocjonalna – jak rozwijać emocjonalność u dzieci i jak nauczyć ich radzenia sobie z negatywnymi emocjami (TYLKO ON-LINE )
-
„Strach ma wielkie oczy”- jak wspierać dziecko lękowe? (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Zabawy logopedyczne dla przedszkolaków. (ON-LINE I STACJONARNE)
-
Edukacja matematyczna w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
-
„Tajemniczy świat liter” Nauka czytania w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
-
„Must have” kreatywnego nauczyciela. (TYLKO ON-LINE)
-
Dziecko z afazją w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
-
Jak zachęcić dzieci do aktywności ruchowej, czyli dlaczego warto postawić na fitness z przedszkolakami? (TYLKO ON-LINE)
-
Przedszkolny system wzmocnień pozytywnych. Zachowania i reakcje pożądane na celowniku. (TYLKO ON-LINE)
-
Zabawy dla rozwoju – wykorzystanie zabaw klamerkowych w stymulowaniu rozwoju dziecka. (TYLKO ON-LINE)
-
Twórcze zabawy plastyczne w edukacji przedszkolnej. (TYLKO ON-LINE)
-
„Dobrze słyszę”- Ćwiczenia i zabawy słuchowe dla dzieci w wieku przedszkolnym. (TYLKO ON-LINE)
-
Wykorzystanie „Modelu uczenia się przez doświadczenie” w przedszkolu. (TYLKO ON-LINE)
-
Wprowadzenie elementów pedagogiki M. Montessori w przedszkolu. Od czego zacząć? (TYLKO ON-LINE)
-
Metoda M.Montessori w praktyce przedszkolnej. Jak tworzyć atrakcyjne pomoce dydaktyczne dla przedszkolaków? (TYLKO ON-LINE)
-
Dlaczego kary nie działają i co zamiast nich? (TYLKO ON-LINE)
-
Kalendarz świąt nietypowych w przedszkolu, sposobem na kreatywne urozmaicenie zajęć. (TYLKO ON-LINE)